Regulamin
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep internetowy www.mia-arto.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem formularza na stronie internetowej.
- Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Zamawiający składający zamówienia za pomocą strony internetowej Sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Momentem zawarcia umowy sprzedaży jest otrzymanie przez klienta od Sprzedawcy potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. W przypadku produktów wymagających przygotowania spersonalizowanego szablonu druku momentem zawarcia umowy jest otrzymanie informacji o skierowaniu zamówienia do druku po akceptacji projektu.
- Zdjęcia oferowanych produktów na stronach internetowych Sklepu, są jedynie zdjęciami poglądowymi i towar może nieznacznie odbiegać kolorem lub wymiarem od towarów przedstawionych na zdjęciach, za co Sklep nie ponosi odpowiedzialności.
SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
- Zamówienia mogą być składane za pośrednictwem systemu znajdującego się na stronach internetowych Sklepu lub mailowo.
- Zamówienia można składać drogą elektroniczną 24h/7 dni w tygodniu przez cały rok. Realizacja zamówień odbywa się w dni robocze od poniedziałku do piątku.
Zamówienia złożone w Dni Robocze po godz. 17.00, w soboty, niedziele oraz święta, będą rozpatrywane następnego Dnia Roboczego.
- Minimalna wartość zamówienia jest określona dla zaproszeń ślubnych, winietek, zawieszek, pudełeczek podziękowań dla gości i wynosi minimalnie 20 sztuk z jednego rodzaju dla zaproszeń i dodatków ślubnych oraz 10 sztuk dla zaproszeń i dodatków na chrzest, komunię i inne okazje. Istnieje możliwość zamówienia mniejszych ilości – wtedy doliczana jest cena za projekt – 50zł.
- Przy zamawianiu zaproszeń należy wziąć pod uwagę kilka sztuk zaproszeń więcej niż obejmuje lista gości, późniejsze domówienie mniejszej ilości niż określone w pkt.3 generuje dodatkowy koszt dodruku tj. 50 zł do wartości domówienia.
- Możliwa jest realizacja zamówienia wg indywidualnego wzoru zamawiającego. W tym celu prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Cena projektu indywidualnego to 100zł.
- Projekty:
- Projekty są przesyłane za pośrednictwem poczty elektronicznej (mia.arto@gmail.com) na wskazany przez Klienta przy zamówieniu adres e-mail w formie pliku PNG
- Projekty nie zawierają tłoczeń, wstążek, cyrkonii oraz innych dekoracji przyklejanych po wydrukowaniu tekstu głównego elementów. Służą do oceny poprawności danych, oceny czcionki i ogólnego układu zaproszenia.
- Projekt wysyłany jest w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności za zamówienie, w przypadku zaproszeń zamawianych w trybie ekspresowym jest to 1 dzień roboczy.
- W przypadku uwag co do projektu Sklep nanosi poprawki wg wytycznych klienta, a następnie przesyła do ponownej akceptacji. 4 poprawki projektu są w cenie zaproszeń. Każda kolejna poprawka jest płatna 2zł.
- W przypadku rezygnacji zamawiającego z zakupów przed ostateczną akceptacją projektu i drukiem, Sklep oddaje Klientowi należność za zamówienie, pomniejszoną o koszt projektu graficznego standardowego 50zł lub 100zł indywidualnego.
REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Realizacja zamówienia nastąpi po złożeniu prawidłowego zamówienia oraz po wpłaceniu całości kwoty należnej za zamówienie w formie przelewu bankowego z podaniem w tytule przelewu dokładnego numeru zamówienia nadanego przez system internetowy Sklepu lub osobiście w siedzibie firmy po wcześniejszym umówieniu się.
- Sklep nie ingeruje w informacje podane przez Zamawiającego na potrzeby realizacji zamówienia, BARDZO WAŻNE JEST DOKŁADNE SPRAWDZENIE POPRAWNOŚCI DANYCH I TEKSTÓW NA PROJEKCIE. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędy w szczególności ortograficzne, interpunkcyjne oraz merytoryczne w treści Produktów (zaproszeń, dodatków), jeżeli treść z błędami została zaakceptowana przez Klienta oraz nie odmienia imion i nazwisk w nadsyłanych listach gości. Wszelkie zmiany w treści po złożonym zamówieniu należy zgłaszać drogą mailową w tym błędne dane, literówki, zmiany w liście gości itp.
- Czas realizacji zamówienia wynosi :
- standard: 7-21 dni roboczych
- tryb expres 2-3 dni roboczych – płatne 130% wartości całego zamówienia
od następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sklepu lub po akceptacji projektu zaproszeń ślubnych, dodatkowych wkładek, menu.
- W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia w powyższym terminie z przyczyn niezależnych, Sklep poinformuje o tym Zamawiającego wraz z podaniem nowego terminu realizacji zamówienia.
PŁATNOŚĆ
Płatność odbywa się za pośrednictwem przelewu bankowego na numer konta lub osobiście w oddziale firmy w Rzeszowie, po wcześniejszym umówieniu się.
WYSYŁKA/ODBIÓR
- Całe zamówienie złożone na jedno nazwisko wysyłane jest jedną paczką. Kupujący pokrywa koszt wysyłki zależne od ilości zamówionych produktów.
- Paczki są wysyłane za pomocą firmy kurierskiej In Post lub Fedex. Czas dostawy paczki przez firmę kurierska nie wlicza się do czasu realizacji zamówienia. Sklep nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane niewywiązywaniem się przez firmy kurierskiej z umów obsługi przewozowej i pocztowej.
- Przed odbiorem paczki należy zwrócić uwagę, czy nie nosi ona śladów wskazujących na jej uszkodzenie lub otwarcie. W przypadku mechanicznego uszkodzenia towaru lub niezgodności z zamówieniem prosimy o niezwłoczny kontakt.
- Możliwy jest też odbiór osobisty zamówienia po wcześniejszym umówieniu się.
ZWROT TOWARU
ZWROTÓW NIE PRZYJMUJEMY, ponieważ wszystkie produkty wykonywane w naszym sklepie są wykonywanie na zamówienie i według indywidualnych parametrów wskazanych w zamówieniu.
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U.2014 poz. 827 ze zm., prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni nie obejmuje umowy w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego potrzeb.
REKLAMACJE
- Po otrzymaniu zamówienia Kupujący zobowiązany jest sprawdzić zgodność przesyłki ze złożonym zamówieniem. Reklamację można zgłosić do 7 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki.
- W przypadku otrzymania przesyłki uszkodzonej Klient powinien sporządzić stosowny protokół i uzyskać podpis pracownika poczty lub kuriera - osoby dostarczającej lub wydającej przesyłkę.
- W przypadku błędów powstałych z winy Sklepu Zamawiający powinien zgłosić drogą mailową informację o reklamacji z dokładnym opisem, a następnie odesłać zamówiony towar na adres Sklepu pokrywając koszty wysyłki. Zamawiający jest zobowiązany zabezpieczyć towar tak aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu. Jakakolwiek ingerencja w otrzymany towar będzie skutkowała odrzuceniem reklamacji. Sklep nie odbiera zwrotnych paczek wysłanych przez Zamawiających za pobraniem.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni.
- Reklamacja nie zostanie uwzględniona jeśli gdy:
a. dotyczy ona treści lub formy jakiegokolwiek elementu, który jest zgodny z zaakceptowanym przez Kupującego Projektem np. treść zaproszenia, kolor lub wielość czcionki, krój tekstu, rodzaj papieru, kolor wstążki lub sznurka;
b. dotyczy ona cech Produktu, które są zgodne z jego opisem np. gramatura papieru, rozmiar zaproszenia;
c. produkt ma błędy lub usterki wynikające z zaakceptowanego przez Kupującego Projektu lub są one autorstwa samego Kupującego, w szczególności dotyczy to błędów interpunkcyjnych, ortograficznych, stylistycznych, literówek w imionach lub nazwiskach gości lub treści zaproszenia;
d. jej podstawą są różnice w wyglądzie Produktów wynikające z ustawień sprzętu komputerowego lub monitora np. kolor, odcień nadruku, papierów ozdobnych, proporcje.
- Sklep zastrzega, iż zdjęcia towarów oferowanych na stronie internetowej w Sklepie mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistego ich wyglądu, na przykład w zakresie ich kolorów oraz rozmiarów, i nie może to stanowić podstawy gwarancji.
Gwarancja
- Firma Mia-Arto ma obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad.
- W przypadku niezgodności towaru z umową odpowiednie zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego Dz.U.2002.141.1176 ze zm.
- Sklep zastrzega, iż zdjęcia towarów oferowanych na stronie internetowej w Sklepie mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistego ich wyglądu, na przykład w zakresie ich kolorów oraz rozmiarów, i nie może to stanowić podstawy gwarancji.
Rachunki i faktury
- Ceny produktów na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
- Na życzenie Zamawiającego, Sklep wystawi na rzecz Zamawiającego fakturę, warunkiem jest podanie przez Zamawiającego niezbędnych danych.
Przetwarzanie danych osobowych
Zapoznaj się z Polityką prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych
Wykorzystanie plików cookie
Zapoznaj się z Polityką plików cookies.
Postanowienia końcowe
- Firma Mia-Arto jest w posiadaniu praw do wszystkich wzorów zaproszeń oferowanych przez serwis www.mia-arto.pl. Są one chronione prawem autorskim. (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r.o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez pisemnej zgody autorów będzie pociągało za sobą odpowiedzialność prawną i odszkodowawczą.
- Wszelkie kwestie sporne rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby firmy Mia-Arto
- Serwis zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w całości, bądź którejś z części w dowolnym czasie bez wcześniejszego uprzedzenia. Klient nie jest związany tymi postanowieniami Regulaminu, które uległy zmianie po złożeniu zamówienia.