X

Regulamin

Regulamin

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep internetowy www.mia-arto.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem formularza na stronie internetowej.
  2. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Zamawiający składający zamówienia za pomocą strony internetowej Sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Momentem zawarcia umowy sprzedaży jest otrzymanie przez klienta od Sprzedawcy potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. W przypadku produktów wymagających przygotowania spersonalizowanego szablonu druku momentem zawarcia umowy jest otrzymanie informacji o skierowaniu zamówienia do druku po akceptacji projektu.
  3. Zdjęcia oferowanych produktów na stronach internetowych Sklepu, są jedynie zdjęciami poglądowymi i towar może nieznacznie odbiegać kolorem lub wymiarem od towarów przedstawionych na zdjęciach, za co Sklep nie ponosi odpowiedzialności.

SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienia mogą być składane za pośrednictwem systemu znajdującego się na stronach internetowych Sklepu lub mailowo.
  2. Zamówienia można składać drogą elektroniczną 24h/7 dni w tygodniu przez cały rok. Realizacja zamówień odbywa się w dni robocze od poniedziałku do piątku.
    Zamówienia złożone w Dni Robocze po godz. 17.00, w soboty, niedziele oraz święta, będą rozpatrywane następnego Dnia Roboczego.
  3. Minimalna wartość zamówienia jest określona dla zaproszeń ślubnych, winietek, zawieszek, pudełeczek podziękowań dla gości i wynosi minimalnie 20 sztuk z jednego rodzaju dla zaproszeń i dodatków ślubnych oraz 10 sztuk dla zaproszeń i dodatków na chrzest, komunię i inne okazje. Istnieje możliwość zamówienia mniejszych ilości – wtedy doliczana jest cena za projekt – 50zł.
  4. Przy zamawianiu zaproszeń należy wziąć pod uwagę kilka sztuk zaproszeń więcej niż obejmuje lista gości, późniejsze domówienie mniejszej ilości niż określone w pkt.3 generuje dodatkowy koszt dodruku tj. 50 zł do wartości domówienia.
  5. Możliwa jest realizacja zamówienia wg indywidualnego wzoru zamawiającego. W tym celu prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Cena projektu indywidualnego to 100zł.
  6. Projekty:
    1. Projekty są przesyłane za pośrednictwem poczty elektronicznej (mia.arto@gmail.com) na wskazany przez Klienta przy zamówieniu adres e-mail w formie pliku PNG
    2. Projekty nie zawierają tłoczeń, wstążek, cyrkonii oraz innych dekoracji przyklejanych po wydrukowaniu tekstu głównego elementów. Służą do oceny poprawności danych, oceny czcionki i ogólnego układu zaproszenia.
    3. Projekt wysyłany jest w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności za zamówienie, w przypadku zaproszeń zamawianych w trybie ekspresowym jest to 1 dzień roboczy.
    4. W przypadku uwag co do projektu Sklep nanosi poprawki wg wytycznych klienta, a następnie przesyła do ponownej akceptacji. 4 poprawki projektu są w cenie zaproszeń. Każda kolejna poprawka jest płatna 2zł.
    5. W przypadku rezygnacji zamawiającego z zakupów przed ostateczną akceptacją projektu i drukiem, Sklep oddaje Klientowi należność za zamówienie, pomniejszoną o koszt projektu graficznego standardowego 50zł lub 100zł indywidualnego.

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Realizacja zamówienia nastąpi po złożeniu prawidłowego zamówienia oraz po wpłaceniu całości kwoty należnej za zamówienie w formie przelewu bankowego z podaniem w tytule przelewu dokładnego numeru zamówienia nadanego przez system internetowy Sklepu lub osobiście w siedzibie firmy po wcześniejszym umówieniu się.
  2. Sklep nie ingeruje w informacje podane przez Zamawiającego na potrzeby realizacji zamówienia, BARDZO WAŻNE JEST DOKŁADNE SPRAWDZENIE POPRAWNOŚCI DANYCH I TEKSTÓW NA PROJEKCIE. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędy w szczególności ortograficzne, interpunkcyjne oraz merytoryczne w treści Produktów (zaproszeń, dodatków), jeżeli treść z błędami została zaakceptowana przez Klienta oraz nie odmienia imion i nazwisk w nadsyłanych listach gości. Wszelkie zmiany w treści po złożonym zamówieniu należy zgłaszać drogą mailową w tym błędne dane, literówki, zmiany w liście gości itp.
  3. Czas realizacji zamówienia wynosi :
    1. standard: 7-21 dni roboczych
    2. tryb expres 2-3 dni roboczych – płatne 130% wartości całego zamówienia

od następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sklepu lub po akceptacji projektu zaproszeń ślubnych, dodatkowych wkładek, menu.

  1. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia w powyższym terminie z przyczyn niezależnych, Sklep poinformuje o tym Zamawiającego wraz z podaniem nowego terminu realizacji zamówienia.

 

PŁATNOŚĆ

Płatność odbywa się za pośrednictwem przelewu bankowego na numer konta lub osobiście w oddziale firmy w Rzeszowie, po wcześniejszym umówieniu się.

 

WYSYŁKA/ODBIÓR

  1. Całe zamówienie złożone na jedno nazwisko wysyłane jest jedną paczką. Kupujący pokrywa koszt wysyłki zależne od ilości zamówionych produktów.
  2. Paczki są wysyłane za pomocą firmy kurierskiej In Post lub Fedex. Czas dostawy paczki przez firmę kurierska nie wlicza się do czasu realizacji zamówienia. Sklep nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane niewywiązywaniem się przez firmy kurierskiej z umów obsługi przewozowej i pocztowej.
  3. Przed odbiorem paczki należy zwrócić uwagę, czy nie nosi ona śladów wskazujących na jej uszkodzenie lub otwarcie. W przypadku mechanicznego uszkodzenia towaru lub niezgodności z zamówieniem prosimy o niezwłoczny kontakt.
  4. Możliwy jest też odbiór osobisty zamówienia po wcześniejszym umówieniu się.

ZWROT TOWARU

ZWROTÓW NIE PRZYJMUJEMY, ponieważ wszystkie produkty wykonywane w naszym sklepie są wykonywanie na zamówienie i według indywidualnych parametrów wskazanych w zamówieniu.
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U.2014 poz. 827 ze zm., prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni nie obejmuje umowy w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego potrzeb.

REKLAMACJE

  1. Po otrzymaniu zamówienia Kupujący zobowiązany jest sprawdzić zgodność przesyłki ze złożonym zamówieniem. Reklamację można zgłosić do 7 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki.
  2. W przypadku otrzymania przesyłki uszkodzonej Klient powinien sporządzić stosowny protokół i uzyskać podpis pracownika poczty lub kuriera - osoby dostarczającej lub wydającej przesyłkę.
  3. W przypadku błędów powstałych z winy Sklepu Zamawiający powinien zgłosić drogą mailową informację o reklamacji z dokładnym opisem, a następnie odesłać zamówiony towar na adres Sklepu pokrywając koszty wysyłki. Zamawiający jest zobowiązany zabezpieczyć towar tak aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu. Jakakolwiek ingerencja w otrzymany towar będzie skutkowała odrzuceniem reklamacji. Sklep nie odbiera zwrotnych paczek wysłanych przez Zamawiających za pobraniem.
  4. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni.
  5. Reklamacja nie zostanie uwzględniona jeśli gdy:

a. dotyczy ona treści lub formy jakiegokolwiek elementu, który jest zgodny z zaakceptowanym przez Kupującego Projektem np. treść zaproszenia, kolor lub wielość czcionki, krój tekstu, rodzaj papieru, kolor wstążki lub sznurka;
b. dotyczy ona cech Produktu, które są zgodne z jego opisem np. gramatura papieru, rozmiar zaproszenia;
c. produkt ma błędy lub usterki wynikające z zaakceptowanego przez Kupującego Projektu lub są one autorstwa samego Kupującego, w szczególności dotyczy to błędów interpunkcyjnych, ortograficznych, stylistycznych, literówek w imionach lub nazwiskach gości lub treści zaproszenia;
d. jej podstawą są  różnice w wyglądzie Produktów wynikające z ustawień sprzętu komputerowego lub monitora np. kolor, odcień nadruku, papierów ozdobnych, proporcje.

  1. Sklep zastrzega, iż zdjęcia towarów oferowanych na stronie internetowej w Sklepie mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistego ich wyglądu, na przykład w zakresie ich kolorów oraz rozmiarów, i nie może to stanowić podstawy gwarancji.

Gwarancja

  1. Firma Mia-Arto ma obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad.
  2. W przypadku niezgodności towaru z umową odpowiednie zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego Dz.U.2002.141.1176 ze zm.
  3. Sklep zastrzega, iż zdjęcia towarów oferowanych na stronie internetowej w Sklepie mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistego ich wyglądu, na przykład w zakresie ich kolorów oraz rozmiarów, i nie może to stanowić podstawy gwarancji.

Rachunki i faktury

  1. Ceny produktów na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
  2. Na życzenie Zamawiającego, Sklep wystawi na rzecz Zamawiającego fakturę, warunkiem jest podanie przez Zamawiającego niezbędnych danych.

Przetwarzanie danych osobowych

Zapoznaj się z Polityką prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych

Wykorzystanie plików cookie

Zapoznaj się z Polityką plików cookies.

Postanowienia końcowe

  1. Firma Mia-Arto jest w posiadaniu praw do wszystkich wzorów zaproszeń oferowanych przez serwis www.mia-arto.pl. Są one chronione prawem autorskim. (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r.o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez pisemnej zgody autorów będzie pociągało za sobą odpowiedzialność prawną i odszkodowawczą.
  2. Wszelkie kwestie sporne rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby firmy Mia-Arto
  3. Serwis zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w całości, bądź którejś z części w dowolnym czasie bez wcześniejszego uprzedzenia. Klient nie jest związany tymi postanowieniami Regulaminu, które uległy zmianie po złożeniu zamówienia.